המפלגות החרדיות: לא נתפשר בנושאים העקרוניים

    איתי גדסי No Comments on המפלגות החרדיות: לא נתפשר בנושאים העקרוניים

    בצל קמפיין הפשרה על ענייני דת ומדינה, שמובילים גורמים פוליטיים בכדי לדחוק את המפלגות החרדיות מגוש הימין. ולשחק לידיו של ליברמן מבהירים במפלגות החרדיות כי לא תהיה פשרה | גפני: "לא תהיה שום פשרה בנושאים הדתיים והעקרוניים לנו" | השר לשירותי דת יצחק וקנין: "ליברמן לא רוצה ממשלה עם חרדים, אז אין מה להתגמש"

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הקריאות למפלגות החרדיות להתפשר בדרישותיהם במשא ומתן, במטרה לאפשר הקמת ממשלה בראשות נתניהו עם בלוק הימין וליברמן, אומרים במפלגות החרדיות כי אין להם כוונה להתפשר בנושאים העקרוניים.

    יו"ר 'דגל התורה" חבר הכנסת משה גפני אומר באופן חד משמעי כי לא תהיה שום פשרה בנושאים העקרוניים אותם דורשת "יהדות התורה" כתנאי להצטרפות לממשלה: "אני מודיע קבל עם ועדה – לא תהיה שום פשרה בנושאים הדתיים והעקרוניים לנו. לא בהתחכמות ולא בשום דרך אחרת", אמר גפני.

    השר לשירותי דת יצחק וקנין מש"ס הצטרף לדברי גפני ואמר כי מפלגת ש"ס אף היא לא מתכוונת להתפשר, ועקנין טען גם כי ליברמן מצידו לא מתכוון לשבת עם החרדים בממשלה: "ליברמן לא רוצה ממשלה עם חרדים, אז אין מה להתגמש".

    וקנין הוסיף ואמר כי ש"ס התפשרה עד עתה בנושא חוק הגיוס די והותר: "הגענו לקצה של הקצה בחוק הגיוס".

    כמו כן, וקנין העריך שאנחנו לקראת סבב בחירות בפעם השלישית ברציפות: "אם לא תהיה תפנית שכולם יורדים על הקרקע, אנחנו הולכים לסיבוב שלישי", אמר וקנין.



    0 תגובות